a.a.k Jensen Girl

Nombre de messages: 29238 Age: 24 Localisation: Belgique Date d'inscription: 02/12/2006
 | Sujet: Célébrité la plus belle avec des boucles d'oreilles en plumes Jeu 31 Mar 2011, 20:54 | |
| Emma est reprise dans la liste: http://www.voote.com/jsp/WAppServerPage.jsp?TransID=RVOTES00&VoteID=9814 _________________ | Citation: | | Now, these kids are not destined. In fact, loving each other was a byproduct of their destinies in the sense of their destinies brought them together, but them loving each other actually pushed against their destinies. Their destiny is the mission. Their love distracts from that. The mission wins out. This is their great tragedy. ~ anythingbutgrey, about Cangel |
|
|
Miss Kitty Spuffy shippeuse ♥

Nombre de messages: 10695 Age: 22 Localisation: Sud de la France ^^ Date d'inscription: 04/03/2008
 | Sujet: Re: Célébrité la plus belle avec des boucles d'oreilles en plumes Jeu 31 Mar 2011, 20:56 | |
| Dans la catégorie : je ne sais plus quels sondages inventer Solidaire avec le Buffyverse, je vote pour elle ^^ _________________ [Merci Sophie ♥]~ Spuffy Forum ~ Mon LiveJournal ~ |
|