Cangel Best Lovers

Nostalgique ou passionné de la relation Cordy/Angel? Ou de la série qui l'a vu naître? Venez vite nous rejoindre, ce forum est fait pour vous.

AccueilAccueil  FAQFAQ  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  MembresMembres  GroupesGroupes  Connexion  

Partagez | 

CC dans Saw 6?

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
a.a.k
Jensen Girl
Jensen Girl

Féminin

MessageSujet: CC dans Saw 6?   Dim 10 Mai 2009, 13:34

C'est Miss Kitty qui m'a appris les nouvelles de rumeurs sur Undeniable Chemistry. J'ai essayé de voir sur le net, et voilà ce que j'ai pu trouver sur Charisma Fan:

Citation :
Rumors are circling the internet, again. Tons of people are buzzing with 'news' that Charisma is set to appear in the upcoming movie, Saw 6 of the widely successful Saw franchise.

Hopefully this is true. I will search for some confirmation or additional project news.

A suivre...

Citation :
Now, these kids are not destined. In fact, loving each other was a byproduct of their destinies in the sense of their destinies brought them together, but them loving each other actually pushed against their destinies. Their destiny is the mission. Their love distracts from that. The mission wins out. This is their great tragedy. ~ anythingbutgrey, about Cangel

Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur http://world-is-a-fiction.forumactif.org/

CC dans Saw 6?
Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1